St. Michaels Bienenbotschafterinnen und -botschafter

Seit 10 Jahren Botschafter der Bienen: Die Kinder der Europaschule St. Michael ob Bleiburg

Die Bienenbotschafterinnen und Botschafter der Europaschule St.Michael ob Bleiburg

Jedes Jahr am Weltbienentag erinnern die Schülerinnen und Schüler gemeinsam mit dem Bienenzuchtverein St. Michael/Čebelarsko društvo Šmihel an das weltweite Bienensterben. Auch heuer wurden aus diesem Anlass am Bienen-Infopoint in St. Michael acht Plakate präsentiert, die bewusstseinsbildend auf die Bevölkerung einwirken sollen und an verschiedenen Orten in der Gemeinde aufgestellt werden. Initiator Karl Gril, Obmann Johann Bricman und der Imker Stanko Dlopst erklärten in Anwesenheit von Gemeinderätin Doris-Grit Schwarz den Kindern, welche lebensnotwendigen Aufgaben die Bienen in unserem Lebensraum übernehmen und wie groß ihre Bestäubungsleistung ist. „Wenn die Biene einmal verschwindet, hat der Mensch nur noch vier Jahre zu leben. Keine Bienen mehr, keine Bestäubung mehr, keine Pflanzen mehr, keine Tiere mehr, kein Mensch mehr“, zitierte Direktor Danilo Katz den berühmten Physiker Albert Einstein und dankte dem Bienenzuchtverein für die jahrelange Kooperation. Auch beim großen 110-Jahres-Jubiläum und der Eröffnung des Zubaus der Europaschule, die am 24. Juni auf der Open-Air-Bühne im Schulgarten stattfinden werden, wird in den Räumlichkeiten der Schule eine Ausstellung zum Weltbienentag zu sehen sein. Weitere Informationen über die zahlreichen Aktivitäten der Schule finden sie unter www.europaschule-evropskasola.com.

Photo-Credit: Europaschule St. Michael

SLO:

Šmihelske ambasadorke in ambasadorji čebel

Otroci Evropske šole Šmihel so že 10 let ambasadorji čebel.

Vsako leto na svetovni dan čebel se šolarke in šolarji skupaj s Čebelarskim društvom Šmihel spominjajo svetovnega izumiranja in ogroženosti čebel. Letos je bilo na čebelji info točki v Šmihelu predstavljenih osem plakatov, ki so namenjeni ozaveščanju prebivalstva in bodo postavljeni na različnih lokacijah v občini. Pobudnik Karl Gril, predsednik čebelarskega društva Johann Bricman in čebelar Stanko Dlopst so v navzočnosti občinske odbornice Doris-Grit Schwarz otrokom razložili, katere pomembne naloge opravljajo čebele v našem življenjskem prostoru in kako marljivo opravljajo opraševanje. »Ko čebela izgine, ima človek le še štiri leta življenja. Nič več čebel, nič več opraševanja, nič več rastlin, nič več živali, nič več ljudi,« je ravnatelj Danilo Katz citiral slavnega fizika Alberta Einsteina in se čebelarskemu društvu zahvalil za dolgoletno sodelovanje. Ob veliki 110. obletnici in odprtju prizidka Evropske šole, ki bo 24. junija na open air odru na šolskem vrtu, bo v šoli na ogled tudi razstava ob svetovnem dnevu čebel. Več informacij o številnih dejavnostih šole najdete na www.europaschule-evropskasola.com.